onsdag 8 september 2010

Bortappad vän återfunnen!!

Tänk vad jag har funderat på vad min bästis tog vägen efter skolan. Eller ja, vi gick i skolan tillsammans i 9år, sen på gymnasiet blev de olika linjer men på samma skola - trots det tappade vi bort varandra!

Jag har letat henne på hitta.se, eniro, facebook och google. Icke sa Nicke. Men i måndags kväll fick jag en ingivelse.... Äh jag provar en gång till att googla och tror ni inte att jag fick en träff!!!! Vet inte varför jag inte hittat henne förut, men där stod hennes mobilnr! Efter lite vånda så skickade jag ett sms, med bla att jag berättat för Tea att jag och min bästis spelade Monopol hela nätterna ibland.
Det här är ju ett riskspel tänkte jag att hon vill svara. I tisdags plingade det till i mobilen och det var hon!!! Oj vad kul. Och idag fick jag ett JÄTTELÅNGT mail - helt otroligt egentligen. Vi skildes vid 15 år och 25år senare hittar vi varandra igen - på nätet som jag inte visste fanns -85.

Jag ska snart svara på mailen, måste bara se till att jag har tiden - lär bli ett lång svar.
Så till alla er som har en bästis nånstans därute ge inte upp fortsätt leta!

Och till Dig Sanna:jag är jätteglad att ha hittat dig!

Inga kommentarer: