söndag 12 juni 2011

Vilken värme vi har fått!

I fredags var jag ledig, tillbringade stor del av dagen i en solstol. Tea tyckte det var för varmt så hon var inne delvis. Axel var hos en kompis.
På kvällen åkte barnen rullskridskor. Riktigt duktiga faktiskt.

Igår jobbade jag mellan kl8-16. Konstig dag på jobbet, väldigt lugnt. Tomas ringde på jobbet och sa att det var olidigt hemma så vi for direkt till stugan när jag kom hem. Barnen badade, ca22grader!! WOW...
Andi badade upp till magen, ville såå gärna hoppa i från bryggan till barnen men vågade inte riktigt. Han får prova igen när jag är i vattnet.

Idag har Axel en kompis här, vattenkrig och tv-spel står på agendan. Tea är ute i Lingarö hos kompisar. Jag har solat lite granna men det var lite för varmt faktiskt.
Senare idag har tjejerna en sommarträning i innebandy. Puh...

Sen blir det till att städa av altanen så jag kan börja grunda den. Toams har ju satt upp nytt plank runt om.

Inga kommentarer: