tisdag 30 november 2010

Avslutning, hamster och hektisk vecka

Nu var det ett tag sen sist, tiden rinner iväg!!!!
Igår jobbade jag kvällen som var otroligt lugn, kom hem strax efter midnatt. Men sen ringde narkosjouren om en länkning, hann inte mer än hem och i säng förrän det var dax igen. Var hemma 06.30 och mötte Tomas i dörren. Så jag ljuger inte om jag säger att jag är lite trött nu (20.30).
Dagen har tillbringats i Gävle för avslutning i chefsbanken. Knyta ihop säcken så att säga. Efter det var vi på Gävles Fängelsemuseum för rundvandring. Det var mycket spännande! Rekommenderas. Sen blev det god mat och lite vin på Church Street Saloon. Mums...

Axels hamster Frisbee rymde igen i lördags. Efter mycket letade och lockande så gav vi upp hoppet.
Men!!!! Igår morse gick Tomas in i Axels rum och där var hon, upp i handen och fullkomligt dök ner i matskålen. Axel tyckte vi skulle hänga ett hänglås på gallret, men det räcker nog att komma ihåg att stänga locket.

Ikväll var det föräldramöte ute på GHS, synd att jag missade det. Men jag kan inte vara överallt.

Inga kommentarer: