söndag 2 januari 2011

Nya året.....

Så då är det dax för ett nytt år! Spännande tycker jag - även om det innebär att jag blir ett år äldre....
Jag gav faktiskt två nyårslöften - få se hur det går! Längesen jag gjorde nåt sånt.

För barnen innebär det nya året ytterligare en ny skola, Glada Hudikskolan. Men det ser vi alla fram emot. Spännande men lite nervöst. Om en vecka är det dax!

Jag går upp i tjänstgöring nån eller ett par procent. Tänk om jag fick jobba dagtid bara, men inte riktigt läge för det just nu.

Vi ser fram emot en ny familjemedlem till/efter sommaren. Höpp höpp - en hund alltså! ;0)

Men det första som händer nu är att mamma kommer upp några dagar för att fira lite försenad jul. Hon kunde ju tyvärr inte komma över julen då snöovädret ställde till problem. God Jul igen alltså!

Inga kommentarer: