lördag 19 juni 2010

Prinsessor, kalas och fest

Vilken härlig dag detta blir!
Prinsessbröllop, Viktors 2årskalas och sen MoFF fest ute i Fiskeby, kan inte bli bättre.
Sen har jobbet fest och så var det champagneträff hos Malin - men det hinner jag inte med idag tyvärr.

Kommer att glutta in på TV vid tillfälle och ja....jag kommer att spela in allithop så jag kan se det imöra!! Jag har ALLTID varit facinerad av kungar, drottningar, prinsar och prinsessor - ända sen barnsben. Tänk att få titta på klänningar och juveler. Knäpp? Kanske?!

Sen vid 14-tiden tar jag cykeln till Viktor som fyller 2år idag. Lillbubben.

Vid 17-tiden brakar festen lös i Fiskeby hos Krister och Helena, det mousserande ligger sen i torsdags på kylning!

Ni får gissa vem som är vem!! Ett UNDERBART värdpar.....Puss på er!!!!






Själv så var jag så här städad HELA festen......hmprf




Här kommer lite rumsrena kort från festen.....de andra får ligga kvar på datorn!!



Inga kommentarer: