onsdag 28 juli 2010

Riktigt bra dag på jobbet....

Idag har jag och min kollega Maria haft en riktigt bra dag på magnetkameran.
Den började iochförsig redan kl.07 men sen har det flytit på bra. Nästan hel lunch & på den gemensamma em.fikan så bjöd Maria på mjukglass idag!

Men i måndags och tisdags var det kanske inte kaotiskt men näst intill. Det kanske inte låter mycket med 20 patienter men på magnetkameran är det det. Det bara välde in akuta undersökningar. Men eftersom vi är flexibla ;0) så lyckades på nåt vänster att klara av det. Men då har vi trixat må ni tro!! Förra veckan var lika, nästa ser lite bättre ut - än så länge..... Ingen mjukstart precis.
Men jag är ledig på fredag, skönt. Sen jobbar jag lördagkväll, hmm.

Nästa vecka jobbar jag bara må-tis. Sen är det äntligen dax!!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra jobbat!!