onsdag 9 mars 2011

Frisbee är sjuk!!

Igår när jag skulle kela lite granna med Axels hamster Frisbee upptäckte jag en knöl bakom hennes ena framben. Tumör?
Fick såå dåligt samvete för det är nog en vecka sen jag hade henne i handen senast. Sist så var det när vi gjorde rent i buren - då kände jag inget?!
Idag så tog jag upp henne igen för att försöka kolla, men alla vet väl hur lätt det är att försöka vända på en hamster? NOT!
Men knölen är STOR och hårlös, men hon verkar inte vara besvärad av den springer som attan och är inte aggresiv. Men hon måste avlivas tror jag... Ska höra på Hund&Katt hur man gör - går man till Smådjurskliniken eller vad?

Stackars Axel, han vet inget eftersom han är i stugan. Hans första hamster Johan dog ju efter ett par veckor och nu Frisbee. Livet är inte rättvist

Inga kommentarer: