torsdag 3 mars 2011

Snart är denna arbetsvecka slut!

Känner mig faktiskt lite trött, det har blivit sena kvällar och tidiga mornar denna vecka. Sen alla prominixar med Andi =) men det är bra för mig!
Har fortfarande ont i min tumme sen vurpan i Hedebacken i lördags, ingen fraktur iallafall men jäkligt ont har jag :( Sen spökar en stortå också men det kan bero på att jag gått i felaktiga skor.
Axel och Tea hade friluftsdag i Hedebacken idag, vilken tur med vädret de hade. Mysigt för dem.
Efter jobbet följde Tea med mig och Andi ut i vår lillskog här. Sprang lös och lukta på alla rådjursspår. Pulsade på bra i snön, se några av korten här nedanför.
Sen for jag och Axel på stan för att köpa några snygga kläder som Axel sa! Men mamma, vad dyrt det blev för dig! Du kan få en tjuga av mig, eller vill du ha en hundralapp? Gopojken vår.

Inga kommentarer: