söndag 13 mars 2011

Sportlovet är över för denna gång!

Jaha, nu det vanliga veckor ett tag framöver igen. Tomas och barnen har varit lediga och varit ute i stugan med Andi. Jag var ute där över helgen sen har jag jobbat som vanligt. Men fick några fina utestunder med barnen och Andi.

Här sittar han och spanar ut över vidderna....


Detta roliga kort tog Tomas! Sådan husse sådan hund....

I fredags var jag och barnen i Hassela med familjen Holmberg - vilken dag vi fick! Underbart väder, lite tungåkt dock i backen plus att Martin gjorde en praktvurpa men annars kanon.
Igår var Axel hos en kompis, Tea och jag en kort sväng på stan för att sen grilla ute på gården i solen - nice kan man säga.
Idag söndag var jag och Axel i Hedebacken medans Tea hade en hemmadag i lugn och ro som hon sa!?

Andi fyller 1år idag - stora killen, det vankades leverpasej imorse och sen blev det leverpastejjakt på em. Och eftersom man fyller år så blev det baddax för Andi.... Tea sa att han såg ut som en helt annan ras och det håller jag med om - kommer kort från mobilen sen.

Vi var allihopa till till Holmberg nu ikväll eftersom frun i huset snart fyller år. Passade på ikväll då tisdag när det egentligen är rätta dagen så har vi ju innebandy. Gött fika!

Inga kommentarer: