onsdag 20 oktober 2010

Aj då!!

Igår på träningen var jag med och spelade match så lyckades jag kliva på en boll och klev snett med vänster foten. Satan vad ont det gjorde! For i golvet och alldeles tyst blev det i hallen.
Lindade fotleden men tyvärr hade vi ingen kylpåse med oss, så det dröjde säkert 45min innan den kom på.
Väl hemma så värkte det så i bängen - så vi åkte på jobbet. Anna röntgade fotleden och då visade det sig att jag fått en ligamentskada som dragit bort en liten liten fragment bit! Så högläge, linda och mobilisering blev det......kryckor följde liksom med på köpet.

Och jag som skulle ha jobbat kvällen - bidde inget med det!

1 kommentar:

Anonym sa...

Har börjat blogga igen efter ett jättelångt uppehåll:D Så du kan gärna kika på min blogg igen när du har lust;) Ska uppdatera den idag:))
Mvh irene ungh ramkvist