måndag 4 oktober 2010

Charterfest!!!

Men oj vad skoj vi hade det i lördags på min och Tomas 40årsfest med chartertema!!!
Vi började med välkomstdrink och medans riset kokade klart så hade vi fråge sport om Aruba. Sen åt vi karibisk gryta med kyckling, ris, sallad och bröd. Vi bjöd på vin alt öl. Maten blev riktigt bra - puh!
Vi sjöng nån sång. Sen överraskade Malin H oh Berit mig med ett framträdande - ohhh det var kul!! Skrattade och det blev bara några få pinsamheter :0)
Sen kom det en STOR överraskning. Alla våra goa vänner som var där gav oss ett BAND som present! TACK ALLA NI! Såå uppskattat ska ni veta och såå lyckat. Medans de roddade så hade vi vår musiktävling som föregicks av "Big Pack" - varje bord fick en glassbyta med bål som man skulle dricka upp så snabbt man kunde! Mohahahahaha......

När bandet började spela så sa det bara PANG så blev det fullt ös och party.

Så fort jag fått fram lite kort från festen ska jag lägga in dem. Alla var så tjusiga som charterturister!!

Kaffe och en chokladbit, vickning med varmkorv med bröd stod även på programmet.

Tomas och jag hade det såå bra och superkul.
TACK SÅ MYCKET ALLA NI SOM VAR DÄR!!!

Inga kommentarer: