söndag 17 oktober 2010

Vilosöndag

Fredagen blev fylld med jobb och innebandyträning med tjejerna.
Sen god mat och ett glas rött vin tillsammans med familjen och gotjejen Linneá. Lite TV och en STOR godisskål!
På lördagen blev jag med ett par nya joggingskor ;0) Jag alla barnen åt lunchmacka på Jambo för att sen åka ner till Håstaholmen för att se HB´s damer slå Sollefteå med 11-2. Härligt! Väl hemma igen snörade jag på mig mina nya dojjor och tog en långpromis - aj vad mina fötter värkte! Inte skoskav men eftersom de är mer uppbyggda än vad mina gamla var så är det inte så konstigt......
Idag söndag har jag plockat lite i barnens garderober, gjort sista uppgiften till Livs- och karriärsutbildningen - ska träffa underbara Elisabeth för sista gången imorgon. Trist.... Senare idag så är det dax för kvällspass + tillhörande beredskap på jobbet.

Tyvärr har Tea ont i halsen så hon får stå över innebandymatchen med det äldre gänget. Hade varit kul för henne och testat det men det kommer förhoppningsvis fler chanser. Tomas, Tea och Axel åker dit för att titta och se till att det går bra för Linneá, Emelie och Emilia.

Inga kommentarer: