söndag 10 oktober 2010

Ännu en vecka har gått.....

Jaha en vecka närmare jul mina vänner......

Denna helg har varit späckad som vanligt för oss.
I fredags hade vi den vanliga innebandyträningen, Tea följde med Linneá hem och vi tog Erik hem så Axel fick sovkompis. Pojkarna satt nästan hela kvällen och spelade PS2. De var vakna när jag och Tomas gick i säng.

Lördagen innebar en hel del röjning här hemma. Sen var det ÄNTLIGEN dax för HB´s hemmapremiär för damerna mot Krokom. Seger 11-7!! Härligt...
Tea och Linnéa blev inbjuden av Anna B att följa med på matchgenomgången! Snacka om lycka!

Sen for vi ut till stugan, svärfar fyllde 67år. Bjuden på mat - lyx.
Tea och Axel har ju köpt en speldator tillsammans så den plockades fram och installerades. Jag började sticka på Axels Åremössa, min ska bara sys ihop.Hoppas de blir bra. Tea få en oxå. Sen har jag en ide´.....

Tea hade tur att bli bjuden på bio och popcorn av Erik. Mysigt, sen följde hon med honom hem en stund. Axel har varit på 7årskalas på McDonalds för klasskompisen Måns. Han kom hem med en fin ansiktsmålning!

Nu ikväll har jag äntligen fått ordning på skolskjutsgrupperna och skickat mail till alla föräldrar... Skönt att lämna det vidare.

Inga kommentarer: