tisdag 25 maj 2010

Blodomloppet...

Jaha, så då klarade jag och några kollegor av Blodomloppet igår. Var egentligen anmäld till att springa, men då utebliven löpträning har varit ett faktum blev det en promenad istället.
Vi hade tur med vädret, det var lite hotande regnmoln i kanterna men de försvann. Så den efterlängtade picnicken intogs på Glysis gräsplan.


Snacka om bred ryggtavla! Luvan på tröjan som jag hade under jackan hade jag inte fått utanför. För riktigt så där bred över ryggen är jag inte!!!




Eftesom jag är blogivare(Bra Malin!) så fick jag ett badlakan och sen den sedvanliga medaljen och t-shirten.
Nästa år SKA jag springa.....

2 kommentarer:

Maria.Karelius sa...

Nu har jag antecknat ner att du ska springa blodomloppet nästa år.

Malin sa...

Mä, du hakar väl på du oxå??!