söndag 9 maj 2010

Helg reflektioner....

Jaha, då var denna helg till ända. Hmm, vad har jag gjort då? Ja just det - startat en blogg ;0)
Sen har jag ju påtat i trädgården grävt ner krusbärsbuskar, bytt lite i krukorna och njutit av solen medans. Å bäljat i mig hur mycket kaffe som helst. Från min nya termos. Måste ju ta igen den mängd kaffe jag fått avstått när jag hade ont i halsen. För fy för den lede för kaffe när man har ont i halsen, eller hur? Hur ogott som helst?
Satte mig en stund i solstolen med ljudbok i öronen(Presidentens val av Anne Holt), barnen på gräsmattan lekandes med grannbarnen och slumrade till en stund. Skönt...men fick backa boken naturligtvis.





Axels fotbollsträning började idag ute i Hög. Tänka sig! Han skulle sluta, har vi hört det förut tro? För er som inte vet så slutar han innan varje träning oavsett om det är inneandy eller fotboll. Men sen har han såå kul.....tills nästa träning. Jag tror han är lite lat liksom - jobbigt att byta till träningskläder å sen efteråt den obligatoriska duschen.

Helgen avslutades med ett möte med Mo föräldrarförening. Vi pratade om den kommande skolavslutning som nalkas. Vill göra nått minnesvärt för barnen deras sista skolavslutning på denna underbara skola som vår kära kommun lagt ner from HT-10. Vi smider lite planer....
Alla vi går i väntans tider på vad Länsrätten beslutar ang. friskola till Hudiksvall.

Nu vill jag tacka för mig, kul att se att det är så många som är inne å kikar på min blogg. Fortsätt med det ;0)

3 kommentarer:

Jessica sa...

Hejsan rumpan mår bra efter helgen hihih. Ser att även er helg har runnit iväg. Ha det så bra resten av veckan Kram Jessica

Lindqvistarna sa...

Hoppas du förstår hur stora barn du har när du lyssnar på ljudbok i trädgården...

Anonym sa...

bra borjan