onsdag 19 maj 2010

Kort stubin.....

Tänk att ibland har jag så kort stubin ibland, det finns vissa människor och diskussioner som gör att jag triggar igång såå fort. Höga chefer och mitt jobb t.ex.
Nog om detta.....

Vilken underbar kväll det har varit, avnjutit middagen på altanen, hängt tvätten ute och cyklat en kort sväng med Axel för att hämta Tea på friidrotten. Värre kan man ha det. Hoppas att det blir fint i helgen.

Just nu skulle jag vilja ha nya gardiner, göra om i fönstren och få TV-rummet klart nångång. En högvinst på Lotto vore inte helt fel.

Men jag är iallafall glad.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Frustration? Om man känner att någon/något triggar igång en så är det bästa att ta ett steg tillbaka och reflektera, "har jag varit lyhörd, har jag varit tydlig, har jag rätt eller kanske fel"
Värt att tänka på eller?

Malin sa...

Abslout, men det är svårt! När jag ser att chefen hånler åt någon som inte tycker lika som denna/missnöjd med sin arbetssituation så är min tolerans lägre än i vanliga fall. Men eftersom jag är väl medveten om detta så har det blivit bättre än det var förut(då small det på en gång). Man ska vara ödmjuk, det kommer man MYCKET längt med.